Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zondag 27 juni 2010, Vredeskerk Katwijk, dienst om 18.30uur

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

ahaan

Jij bent ook een mooie sterke pitbull Maaike! alien

Caroline

Hoi hoi,
zo, die Frank Borsboom zit ook "overal in" . Dat is toch de organist van de Petrakerk en de triomfator kerk in katwijk. Als dit één en dezelfde is dan gaat het wel goed komen.
Met Frank is goed overleg mogelijk. ( Wij hebben met ZEP in Katwijk gezongen en de communicatie verliep toen prima via Frank.

Succes Maaike

Gast

Gast

Hallo allemaal,
Kom net uit 't ziekenhuis na een kleine ingreep (zenuw klem), maar kan al wel wat melden via Frank:
De dominee weet nog geen thema en ook de liturgie is nog niet bekend.
Heb wel met Frank overlegd dat wij niet tijdens de collecte willen zingen en dat vond hij prima; hij deelt ons nu in op 2 nrs voor de dienst, 2 nrs voor de meditatie en 2 nrs na de meditatie.
Frank wil wel graag een korte uitleg van de nummers op de beamer zetten, dus dat moeten we nog even mailen tegen die tijd.
Als ik nog iets van de dominee hoor qua thema, dan zet ik dat uiteraard op 't forum...
De koffie voor de dienst is in elk geval geregeld Wink !

Groetjes,
Maaike

Gast

Gast

Hallo allemaal,
Gisteren nog even kort met Richard gesproken en ik begreep dat de nummers voor volgende week bekend zijn, weet alleen niet meer welke...

Dus als iemand die nog even op het forum zou willen zetten graag en als daar dan teksten (of korte uitleg) voor op de beamer bij kunnen helemaal TOP!
Ik ben er zelf namelijk niet bij de 27e en draag het eind volgende week over aan ....., maar ik wil zelf graag dat alles geregeld is!

Thanx Maaike

Gast

Gast

De nummers zijn:

voor de dienst
Ride on
Lord of Mercy

voor de overdenking
Thy word
Overdenking

na de overdenking
Be thou my vision
Nu durf ik mezelf te zijn

Gast

Gast

Goedemorgen,
Dank je wel Richard!

In het archief staan al de "vertalingen" van: ´Ride on´, ´Lord of Mercy´, ´Overdenking´ en ´Nu durf ik mezelf te zijn´, dus als er voor ´Thy Word´ en ´Be thou my vision´ nog een korte uitleg geschreven kan worden, dan graag!!!

Fijn weekend,
Maaike

Gast

Gast

Hallo,
Kreeg zaterdag een mailtje van Frank dat hij zo snel mogelijk de liedjes en korte uitleg van de nummers wil hebben om ze nog in de liturgie te kunnen zetten...

Anders zet ik erin wat er nu in het archief staat en dan is er geen uitleg van Thy Word en Be thou my vision!

Graag reactie,
Groetjes Maaike

Gast

Gast

Hallo allemaal,

Aangezien ik geen reactie kreeg/krijg, zet ik de 4 nummers waar we een uitleg van hebben op de mail naar Frank, van de andere 2 nummers (Thy Word en Be thou my vision) is dan geen tekst van op de beamer...
Frank had het zsm nodig, dus ik laat hem niet langer wachten!

Groetjes Maaike

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum