Volgens mij is er tijdens elke repetitie wel sprake van enig 'gemor' over een lied.
Dus ik begrijp niet waarom het deze keer anders is dan de andere keren.
Sommige liederen zijn nu eenmaal wat zwaarder dan de andere om te zingen.
Maar ik denk niet dat de MC rekening moet gaan houden met koorleden door liederen niet in het repertoire te zetten omdat ze zwaar zijn, ondanks dat zo'n lied wel goed aansluit op een thema.
En dit geldt tot op zekere hoogte ook voor een volgorde van liederen.
Als je persoonlijk een probleem hebt met een lied of een volgorde van liederen dan denk ik dat het beter is om Richard daar persoonlijk tijdens de repetitie op aan te spreken.
Dit forum is alleen ter ondersteuning van de MC, het is geen open discussie platform voor het koor.
Dus ik begrijp niet waarom het deze keer anders is dan de andere keren.
Sommige liederen zijn nu eenmaal wat zwaarder dan de andere om te zingen.
Maar ik denk niet dat de MC rekening moet gaan houden met koorleden door liederen niet in het repertoire te zetten omdat ze zwaar zijn, ondanks dat zo'n lied wel goed aansluit op een thema.
En dit geldt tot op zekere hoogte ook voor een volgorde van liederen.
Als je persoonlijk een probleem hebt met een lied of een volgorde van liederen dan denk ik dat het beter is om Richard daar persoonlijk tijdens de repetitie op aan te spreken.
Dit forum is alleen ter ondersteuning van de MC, het is geen open discussie platform voor het koor.