Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

zingend geloven dienst 18 december

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1zingend geloven dienst 18 december Empty zingend geloven dienst 18 december vr jul 01, 2016 10:30 pm

ahaan

hoi allen,
Een aantal jaren terug hebben we als koor een min of meer kant en klare themadienst aangeleverd. Dat was prachtig.
Ik heb Jantine gevraagd om hier samen met mij over na te denken als jullie dit goed vinden.
Met een mooi thema kunnen we kerst/gewone liederen in de dienst plannen gecombineerd met samenzang. De predikant verzorgt dan de verbindende teksten.
Mogelijk thema wat door mij hoofd schiet; wachten, (ver)wachten en alles wat daar tussen gebeurt:
Nu wachten we nog in een wereld die vervuld is van zichzelf, maar ook in ons eigen leven vormen de dingen ons; hoe wachten we? (What tomorrow may bring us is Always unclear, lessons learn from our past=dance in the rain).
We zoeken naar rust, een schuilplaats die levenslange garantie biedt en geeft ( Mag ik dan bij U)/ o kom o kom Immanuel
Om uiteindelijk het volmaakte te mogen omarmen in de geboorte en komst van Jezus ( it was a joyful night)

Hoe denken jullie hierover?

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum