Maaike, weet jij voor deze datum al het thema en de lijst van aanwezigen per stem?
Groet,
Richard
Groet,
Richard
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Hallo MC,
Naar aanleiding van jullie vraag gisteravond of we wel of niet de nummers moeten "voorlezen", kreeg ik dit als antwoord vanuit Noordwijk:
"Ik kan me jullie opmerking goed begrijpen. Het enige waar ik dan even mee zit, is dat de mensen die de samenkomst via internet beluisteren, en dat zijn er nogal wat, het mogelijk niet helemaal kunnen volgen/begrijpen.
Maar ik laat het aan jullie over! Een mogelijkheid is nog om de voorganger dit voor te laten lezen. Is dat misschien een alternatief. Kortom, ik laat het aan jullie over".
Dus ik denk toch dat we het voor de "mensen thuis" toch voor moeten lezen! Ik wil het wel doen, als het ergens opgeslagen staat qua teksten...
Groetjes,
Maaike
Hallo allemaal,
Hierbij het zangblad voor 17 maart a.s. 2 blokken van 3 nummers en evt een eindlied. Ik weet niet hoe dit op het forum te zetten, dus dan maar even zo!
Hieronder nog even wat vragen vanuit de commissie daar, kunnen jullie kijken of we daar iets mee moeten?
"Hierbij stuur ik je alvast een concept van het zangblad. In grote lijnen zal het er zo weer uitzien.
Wil je svp. de namen van de (muz.)begeleiding even controleren?
Het zou fijn zijn als we 1 of 2 verzen gezamenlijk gedeeltelijk mee kunnen zingen. Bv. refrein oid.
Ook zie ik dan jullie liederen tegemoet. Graag ook de tekst als dat kan.
Wat ook belangrijk is, dat ik een fragment van jullie toegezonden krijgen. Wij zullen deze dan bijvoegen bij de uitnodigingen."
Teksten sturen wij sowieso niet mee? Meezingnummers hebben wij volgens mij niet echt?
Reinder, kun jij iets met dat muziekfragment?
Richard, moet ik alvast aangeven dat het qua optreden heel erg af gaat hangen of we mannen genoeg hebben?
Groetjes,
Maaike
Ga naar pagina : 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum