Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

17 maart Noordwijk (zingend naar de zondag)

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Gast

Gast

Hallo,
Is goed, volgens mij kan ik alles gaan versturen.
Is het de bedoeling dat van de liederen waar we niet de tekst van afdrukken de korte uitleg wel afgedrukt wordt? Omdat het al voorgelezen gaat worden...

Groetjes Maaike

ahaan

lijkt mij voldoende als het alleen voorgelezen wordt.....

Reinder

Voorlezen is denk ik het beste, zie onderstaande quote.
Reinder schreef:Dit is even iets van vorig jaar, alvast een tip voor dit jaar dus! Wink

Hallo MC,
Naar aanleiding van jullie vraag gisteravond of we wel of niet de nummers moeten "voorlezen", kreeg ik dit als antwoord vanuit Noordwijk:
"Ik kan me jullie opmerking goed begrijpen. Het enige waar ik dan even mee zit, is dat de mensen die de samenkomst via internet beluisteren, en dat zijn er nogal wat, het mogelijk niet helemaal kunnen volgen/begrijpen.

Maar ik laat het aan jullie over! Een mogelijkheid is nog om de voorganger dit voor te laten lezen. Is dat misschien een alternatief. Kortom, ik laat het aan jullie over".

Dus ik denk toch dat we het voor de "mensen thuis" toch voor moeten lezen! Ik wil het wel doen, als het ergens opgeslagen staat qua teksten...

Groetjes,
Maaike

http://www.voiceofjoy.nl

Caroline

ik zal de verbindende teksten maken die opgelezen kunnen worden voor het 1e en tweede blokje zang. daarin kan ook uitgelegd worden wat betreft de samenzang.

nog liefhebbers wie dit wil voorlezen?
groetjes caroline

ahaan

Misschien marja weer vragen. Heb vorige keer tegen haar gezegd dat het te kort dag was dus misschien wil ze nu weer....

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum