Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

optreden Noordwijk 17 sept.'16

+2
Caroline
ahaan
6 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty optreden Noordwijk 17 sept.'16 za jun 25, 2016 12:22 am

Gast

Gast

Goedemiddag allemaal,
bij deze stuur ik de opzet voor de dienst in Noordwijk op 17 sept. '16.

2optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 za jun 25, 2016 12:26 am

Gast

Gast

-het betreft za.avond 19.00 uur
-thema van de dienst: Stralend licht
-opzet: 3x 2 liederen (ik zal mogelijkheid tot samenzang navragen)
-tot nu toe aantal leden:
gr 3: 7
gr 1: 11
gr 2: 9
Nog veel vraagtekens verder, ik zal de lijst a.s. woe nog even meenemen,
Groetjes Mirjam, fijn weekend!

3optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 za jun 25, 2016 10:02 pm

ahaan

thanks. We gaan erover nadenken!
Lijst is idd maar 1x rondgegaan....

4optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 zo jun 26, 2016 12:49 am

ahaan

Voorstel liederen (thema Stralend licht)
1 Blijf niet verborgen ( jullie zijn t licht vd wereld )
2 You are my light
3 Standing in the light of love
4 Herschepping
5 Tijd voor gebed
6 Wij danken U /He put

voorstel samenzangliederen:
1 Jezus u bent het licht in ons leven
2 Zoekend naar licht

Veel Nederlands wat daar zeker gewaardeerd wordt.
Waarschijnlijk is het nog te vroeg voor 1 vd nieuwe liederen (Dance of Mag ik dan)
Schieten jullie maar....

5optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 zo jun 26, 2016 3:57 am

Caroline

hoi Arianne,
helemaal prima! Dit zijn zeker de liederen die ik ook in mijn hoofd had/heb voor deze dienst.
hopelijk mogen we de samenzangliederen ook doen. Passen er perfekt bij.
Misschien idee (maar dat zal ik met Johan overleggen) om de tegenstem die in de fluit normaal gesproken zit nu door te voeren in de piano. Zo kunnen we ook de afwisseling krijgen van een instrumentaal stukje en de tegenstem door de samenzang heen. Even kijken of dat wat is....

idd denk ik dat het te vroeg is voor dance of mag ik dan bij u.
het zijn maar 3 repetities ná de zomervakantie en ondanks dat we natuurlijk flink met deze nummers aan de slag gaan is misschien de druk te hoog om deze nu al op het programma te zetten.

qua publiek welke deze diensten altijd bezoeken denk ik dat Wij danken U goed in de "smaak" zal vallen. aan de andere kant is He put ook heerlijk enthousiast en vrolijk en zingen we best veel nederlandstalig. Misschien kan de rest van de MC hier een mening over geven?

verder vind ik het helemaal prima!!

6optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 zo jun 26, 2016 6:06 am

Reinder

Goed voorstel.
Gezien de ruimte (akoestiek) zou "He put" misschien beter zijn?
Het is daar niet makkelijk zingen als ik het me goed kan herinneren.

http://www.voiceofjoy.nl

7optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 zo jun 26, 2016 6:10 am

Ingrid Guijt

Hi,goed voorstel en idd veel Nederlands talig👍😊...ben t met reinder eens dat Wij danken U,misschien zwaar zingen is daar,maar kan me hierin ook vergissen...en t voorstel van Caroline klinkt ook goed al kan ik me hierin muzikaal niet mengen,wat dit voor Johan betekent😉🎹😱😃....

Groetjes,Ingrid

8optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 zo jun 26, 2016 8:03 am

hubertha

hoi,voor dance en mag ík dan bij u lijkt het mij dan ook te vroeg. Ik ben het wel eens met Reinder over '"He put".

9optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 ma jun 27, 2016 7:34 am

Diana Ouwehand

Ik sluit me volledig bij mijn voorgangers aan. Mooi reportoire.

10optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 ma jun 27, 2016 7:43 pm

Caroline

Super! Ik denk dat het repertoire prachtig is en mooi passend binnen het thema.
Het is idd erg zwaar zingen in deze ruimte. Laag en een hele lange zaal!
Ik hoop van harte dat we de twee samenzangliederen ook mogen zingen!
en denk gezien de reacties dat we moeten gaan voor: He put.
We hebben een mooie balans qua rustige en uptempoliederen en ned/eng.

voorstel:

1e blokje (rondom gebeden)
- Blijf niet verborgen
- tijd voor gebed

2e blokje (rondom verkondiging)
- Herschepping
- He put

3e blokje (richting einde van de dienst)
- You are my light
- Standing in the light of love

Er is de mogelijkheid (wordt door de meeste koren daar zo gedaan en ook voorgesteld vanuit de comissie) om vanuit de stoelen te zingen. (hebben we de vorige keer volgens mij ook gedaan) Dit maakt het mogelijk om "makkelijk", zonder op-en af te gaan, de samenzangliederen in te voegen.

groetjes caroline

11optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 do jul 07, 2016 6:29 am

ahaan

Vanuit de organisatie is het verzoek gekomen of er 1 Engels lied af kan ( en dan van blok2) en er een Nederlands lied voor in de plaats kan.
Na overleg met Caroline wordt het toch maar Wij danken u. Zingt daar zwaar maar het verzoek moet dan maar nog zwaarder wegen Smile

12optreden Noordwijk 17 sept.'16 Empty Re: optreden Noordwijk 17 sept.'16 ma jul 11, 2016 8:36 am

Diana Ouwehand

prima.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum