Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

21 november Munnekewey Noordwijkerhout

3 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

121 november Munnekewey Noordwijkerhout Empty 21 november Munnekewey Noordwijkerhout za nov 01, 2008 9:48 am

Gast

Gast

Zoals in de laatste nieuwsbrief is aangegeven zingen we 21 november hetzelfde repertoire als wat we 15 oktober in Groenhoven te Leiden hebben gezongen.
Aangezien in dat repertoire best veel Engelstalig zit zou ik graag een kleine wijziging in het programma willen voorstellen.
Ik zou graag "Heer ik kom tot U" willen zingen. Het is een mooi lied met een hele duidelijke en begrijpelijke tekst in het Nederlands. Dit lied hebben we op verzoek voor de bruiloft van afgelopen vrijdag opgepakt en naar mijn idee zonde om nu weer weg te stoppen. We hebben er tijd in gestoken en kennen het nu ook ruim voldoende om het meer te zingen (wel voor waken dat het niet te vaak gezongen gaat worden omdat het heel bekend is).

2 voorstellen:

1) vervang "Rejoice and be glad" voor "Heer ik kom tot U"

2) voeg "Heer ik kom tot U" toe aan het repertoire zodat het 12 liederen worden.

Laat even weten wat jullie er van vinden zodat we een definitief besluit kunnen nemen.

ahaan

Als 12 liederen mag zou ik dat doen. Vorige keer, in Groenhoven, was het erg leuk en je zingt alle liederen toch makkelijk door

Reinder

Is het te vroeg voor Licht in de nacht?

Verder ben ik het eens dat Kracht van Uw liefde (aka Heer ik kom tot U) een goede aanvulling zal zijn.
Dus het lied kan er wat mij betreft bij en niet in de plaats van een ander lied.

http://www.voiceofjoy.nl

Caroline

leuk, al die ideeen om het programma om te gooien voor 21 november. kan ik mijn "praatje" weer aanpassen......
grapje hoor!!!!! Ik denk dat we gewoon "Kracht van Uw liefde" bij moeten voegen zodat we 12 nummers zingen. Geen probleem, en een mooie aanvulling.

Gast

Gast

OK, bij deze dan met meerderheid besloten.
De kracht van uw liefde komt er bij.
We hebben dan 12 nummers.

Alsjeblieft Caroline please....wil je je verhaal aanpassen??????

Caroline

natuurlijk pas ik mijn "verhaaltje" even aan!!! Ik zal even kijken op welke plek "De kracht van uw liefde"het mooiste uitkomt en dan laat ik je dat nog wel even weten.

enne.... ga het een beetje doorkrijgen het Forum!! (gelukkig...er is nog hoop ha ha)
nu nog even kijken of ik wat sneller kan reageren.... Ga weer mijn best doen!!!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum