Via de mail is een concept doorgestuurd van de liturgie voor zondag 7 juni. De plekken in de dienst zijn bekend (dezelfde plaatsen als tijdens eerdere diensten) Ik heb de vorige optredens teruggekeken en aangehouden hoeveel liederen we bij elke plek zingen. (zie forum van optreden 14 december)
Richard sprak nog wel zijn twijfel uit of de drie Up tempo liederen niet teveel zijn voor een katholieke dienst. Als ik de liturgie lees dan heb ik het volgende voorstel. In mijn beleving kunnen de drie liederen heel goed in de liturgie geplaatst worden, maar als jullie andere ideeen hebben dan hoor ik dat heel graag.
Intrede lied:
- Nieuwe liederen
Tussenzang:
- Keep your lamps
Klaarmaken van de tafel: (Dit moment wordt omringt door gebeden)
- Als een Hert
- Geef ons de Vrede O Here (taize)
Communie:
- This one thing
- Keltische zegen (tijdens de communie krijgen de mensen het woord mee: Kom ga en draag Gods vrede uit, Kom ga in de kracht van de Heer
als de communie langer duurt als backup:
- let the peace of God reign
Slotlied: Eja, Eja
(mocht dit niet haalbaar zijn alternatief:)
- kroon Hem
- You are my light
Een mooie balans tussen engels en nederlands en verschillende stijlen van prachtige liederen.
Ik hoor wel wat jullie hiervan vinden.
groetjes caroline
Richard sprak nog wel zijn twijfel uit of de drie Up tempo liederen niet teveel zijn voor een katholieke dienst. Als ik de liturgie lees dan heb ik het volgende voorstel. In mijn beleving kunnen de drie liederen heel goed in de liturgie geplaatst worden, maar als jullie andere ideeen hebben dan hoor ik dat heel graag.
Intrede lied:
- Nieuwe liederen
Tussenzang:
- Keep your lamps
Klaarmaken van de tafel: (Dit moment wordt omringt door gebeden)
- Als een Hert
- Geef ons de Vrede O Here (taize)
Communie:
- This one thing
- Keltische zegen (tijdens de communie krijgen de mensen het woord mee: Kom ga en draag Gods vrede uit, Kom ga in de kracht van de Heer
als de communie langer duurt als backup:
- let the peace of God reign
Slotlied: Eja, Eja
(mocht dit niet haalbaar zijn alternatief:)
- kroon Hem
- You are my light
Een mooie balans tussen engels en nederlands en verschillende stijlen van prachtige liederen.
Ik hoor wel wat jullie hiervan vinden.
groetjes caroline