Viel toch best mee gisteren? Zo zwaar maak ik het toch niet voor jullie?
Moet zeggen dat we naar mijn idee best een aantal passende liederen hebben.
Ik weet niet hoe lang de communie ongeveer duurt, maar je zou na
Stil zijn voor God nog
Lord I stretch kunnen zingen wat ook past bij het tot je nemen van brood en wijn (strek mijn hand uit naar u). Ook omdat ik niet weet hoe lang het moment van communie duurt.
Wel moeten we er een beetje rekening mee houden dat we natuurlijk nog een paar mannen en Mieke hebben die een deel van de liederen niet kennen met nog 2 repetities te gaan. Dat maakt het voor hen wel wat lastig.
Maaike, de vredeswens van Arianne vind ik mooi gevonden, maar daar staat geen vraagteken bij. Is dit een plek waar gezongen gaat/kan worden? Geldt overigens ook voor het slotlied en het intredelied.
Misschien is het verstandig om de geluidsfragmenten naar de mensen van de kerk te sturen zodat ze kunnen luisteren naar wat we op welke plek bedacht hebben.
Als we inderdaad andere liederen gaan zinagen dan de afgelopen periode zal ik hier wel woensdag a.s. mee aan de gang moeten en moet dus voor woensdag de liturgie qua liederen rond zijn. Is dat haalbaar?
Reinder,
Kun jij een link maken waar de genoemde liederen komen te staan en deze naar Maaike sturen zodat dit naar de mensen van de kerk kan?
Thanks allen