Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Standing in the light of love

+2
Caroline
ahaan
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Standing in the light of love - Pagina 3 Empty Re: Standing in the light of love ma jan 18, 2016 8:15 pm

ahaan



Jan houd jij Johan op de hoogte w.b.t beginnen met nieuwe nummers?

52Standing in the light of love - Pagina 3 Empty Re: Standing in the light of love ma jan 18, 2016 8:27 pm

Gast


Gast

Dat komt in orde, Arianne!

53Standing in the light of love - Pagina 3 Empty Re: Standing in the light of love vr jan 22, 2016 1:07 am

ahaan



Diana, Wil jij de muziek woensdag ordenen en in de pauze uitdelen? We kunnen er dan na de pauze evt mee beginnen. Wil je ze nog nieten?
Echte partituren komen nog, wel zijn er 10 exemplaren beschikbaar. weet niet waar die zijn...

54Standing in the light of love - Pagina 3 Empty Re: Standing in the light of love vr jan 22, 2016 5:59 am

Reinder



Zojuist bericht gekregen dat de bestelling van 40 exemplaren bij de ECC binnen is en zij deze z.s.m. verzenden.

http://www.voiceofjoy.nl

55Standing in the light of love - Pagina 3 Empty Re: Standing in the light of love vr jan 22, 2016 6:43 am

ahaan



Yeahhhhhh misschien zijn ze er woensdag wel. Komen ze bij Diana binnen?

56Standing in the light of love - Pagina 3 Empty Re: Standing in the light of love ma jan 25, 2016 9:31 am

Diana Ouwehand



Ik heb de nummers binnen en heb ook de eerder bestelde exemplaren. ik ben er woensdag niet, maar ga proberen om ze nog te nummeren en dan geef ik ze aan marja mee.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum