Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Woensdag 19 Maart - Rustoort Lisse

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Woensdag 19 Maart - Rustoort Lisse Empty Woensdag 19 Maart - Rustoort Lisse ma feb 04, 2008 8:10 pm

Reinder

Hallo luitjes,

Als repertoire voor dit optreden hebben we staan:
  • Stil zijn voor God
  • I will give thanks
  • Overdenking (nieuw)
  • Mighty Spirit
  • Lof zij de Heer (nieuw)
  • Keep the candle burning
  • Onze Heer heeft alle macht
  • Healing Christ
  • Lord, I strech my hands
  • Once and for all

Graag wil ik een lied hierbij zetten als alternatief voor het geval het toch allemaal net even teveel gaat worden voor sommige leden.
Dit lied is "Thy Word", wat dan wel een algemene boodschap heeft maar tegelijkertijd ook voor Pasen gebruikt kan worden als een lied van hoop.

Wat denken jullie?

http://www.voiceofjoy.nl

2Woensdag 19 Maart - Rustoort Lisse Empty Re: Woensdag 19 Maart - Rustoort Lisse ma feb 25, 2008 10:17 pm

Reinder

Goed, we laten "Lof zij de Heer" voor dit optreden vallen.
We houden dan 9 liederen over.
Als dit volgens jullie voldoende is dan houden we het hierbij, inclusief "Mighty Spirit" welliswaar.

En het lijkt mij wijs om zo snel mogelijk na te gaan hoe groot het draagvlak is voor "Mighty Spirit". Want mocht er toch niet voldoende draagvlak zijn voor "Mighty Spirit" dan houden we 8 liederen over, en dat wordt naar mijn idee toch een beetje te weinig.

Er zijn twee suggesties gedaan van liederen die eventueel erbij gepakt kunnen worden.
Deze zijn "Seekers of your heart" en "Thy Word".

http://www.voiceofjoy.nl

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum