Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

We hold You in Our Heart

+2
Caroline
hubertha
6 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1We hold You in Our Heart Empty We hold You in Our Heart ma dec 21, 2015 6:12 am

hubertha

Hoi,
wat vinden jullie van dit nummer? Helaas geen up tempo, maar ik zoek verder.
http://www.sheetmusicplus.com/search1?Ntt=we+hold+you+in+our+hearts

2We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart ma dec 21, 2015 8:38 am

Caroline

vind het een mooi lied.
moet hem even een paar keer luisteren want ik vind de fluit tijdens dit fragment erg overheersend!
ik kom er nog op terug....

3We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart zo jan 03, 2016 3:56 am

ahaan

Idd een overheersende fluitpartij maar wel een lied in de VoJ stijl....
Wat mij betreft zetten als keuze naast het midden tempo lied I thank you Lord.
Maar ga lekker door Hubertha!!!

4We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart ma jan 04, 2016 8:22 am

Diana Ouwehand

Een erg rustig nummer. fluit inderdaad overheersend. Loop er nog niet warm voor.

5We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart wo jan 06, 2016 5:52 am

hubertha

Bij de bladmuziek staat de fluit als "optional", je kunt de fluitpartij dus ook weglaten.

6We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart wo jan 06, 2016 9:46 pm

Caroline

is absoluut een optie hoor. de fluit hoeft er idd niet perse erbij.

is misschien wel mooi, alleen de opname is gewoon erg overheersend en is de fluit behoorlijk op de voorgrond wat natuurlijk niet zo hoort te zijn......

7We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart vr jan 08, 2016 9:05 am

Ingrid Guijt

Vind idd de fluitpartij erg aanwezig...zal nog ff paar keer luisteren..

8We hold You in Our Heart Empty Re: We hold You in Our Heart ma jan 25, 2016 1:26 am

Admin

Admin

Oh jongens wat een mooie fluit.
Maar ik heb geprobeerd om de fluit weg te denken uit het lied en ik moet helaas bekennen dat ik niet echt geprikkeld wordt.
Ook ik zal later nog een keer luisteren omdat soms een melodie even moet bezinken en je ook niet helemaal op het muzikale voorbeeldje af moet gaan.

http://voiceofjoy.heavenforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum