Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

optreden 15 november 9.30 uur Petrakerk

5 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1optreden 15 november 9.30 uur Petrakerk Empty optreden 15 november 9.30 uur Petrakerk do sep 24, 2015 8:54 pm

ahaan

Ha allen,
Afgelopen woensdag is besloten dat we 15 november zingen in de Petrakerk , een dienst waarin het 50 jarig kosterschap van Hans gevierd wordt. ( er waren in ieder geval 4 mensen niet)
ZEP zingt ook, dus dat wordt weer gezellig.

Mogelijke voorstellen om samen met ZEP te zingen:
1 Geniet vh goede
2 juicht want Jezus is Heer ( samen met gemeente)

Beide koren in ieder geval 2 eigen liederen in de dienst?
1 He put a new song
2 wij danken U

Voice of Joy zou het zegenlied Ga met God aan het einde van de dienst Hans toe kunnen zingen.
Ook een couplet samen met de gemeente.
zep zou dan een lied (of 2) voor de dienst kunnen zingen.
En in de dienst 2 liederen. Totaal in de dienst komt dan op 6 liederen waarvan Juicht een samenzanglied is.
Lijkt me mooi en feestelijk.
Uitdaging wordt om beide koren op het podium te zetten en het combo van ZEP.

Caroline wil jij het doorgeven aan arenda?

Schiet maar op de voorstellen.

Reinder

Twee koren in de Petrakerk heeft zo z'n uitdagingen, opgaan en afgaan, zitplaatsen (de kerk zal vol zitten).
In ieder geval Juicht met de gemeente en Geniet van het goede met ZEP, lijkt mij een goede.
Zegenlied Ga met God aan het eind kan maar ik zou die boodschap niet reserveren voor Hans.
Verder af laten hangen van de predikant hoeveel liederen we zingen.

http://www.voiceofjoy.nl

ahaan

uiteraard is de boodschap voor iedereen! Laten we ook bij de predikant denk ik zo.
En je zou bijv de kinderen in de middenbanken kunnen laten zitten en Voice of joy aan beide kanten in de zijbanken. Dat moeten we even bekijken. En 1 of 2 woensdagen voor het optreden zullen we eerder moeten komen om de liederen met ZEP door te zingen. Zijn wij in ieder geval op tijd!

Caroline

Hoi hoi,

Ik zal dit voorstel doorgeven aan Arenda. Lijkt me een goed uitgangspunt voor beide koren.
Leuk om met ZEP voor de dienst te beginnen en dan een blokje van 2 eigen nummers.
VOJ twee eigen nummers en het zegenlied aan het einde
Geniet van het goede samen en Juicht samen met voj en ZEP en de gemeente (lievelingslied van Hans)
Dan maken we er met elkaar iets prachtigs van.
Het voorstel van Arinne qua zitten is helemaal prima. Als beide koren zingen zullen we een beetje moeten inschikken maar we moeten het gewoon doen met de ruimte die we hebben. Het combo zetten we op de grond (dus niet op het podium)
gaat helemaal lukken en ontzettend leuk worden!!

twee liederen van VOJ helemaal prima!!

Ik zal Arenda mailen.
groetjes caroline

Caroline

*de twee voorgestelde liederen van VOJ zijn helemaal prima!

Diana Ouwehand

Leuk om in die speciale dienst te zingen. voorstel van liederen e.d. is prima.

Ingrid Guijt

Ik vind dit ook een prima voorstel...Leuk om dit zo samen met Zep te doen...

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum