Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

31 mei Pinksteren in Rijnsburg (Petrakerk?)

3 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Reinder

Naar mijn weten hebben we twee jaar geleden ook al eens met pinksteren gezongen en hebben we toen voor het eerst "Onze Heer heeft alle macht" en ik dacht "Stil zijn voor God" uitgevoerd, maar ik weet dit niet meer zeker.

Laatst aangepast door Admin op ma apr 27, 2009 11:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : toegevoegd aan de kalender)

http://www.voiceofjoy.nl

ahaan

Voorals nog:
~ let us go in peace
~ Kom en wees blij ( na goedkeuring)

Wat ook goed bij pinksteren past: Let the peace of God reign ( O holy Spirit your my comfort)
bom ( vond dit wel bij pinksteren passen, VUUR)

Gast

Gast

Hallo allemaal,
Om iedereen even op de hoogte te houden, hier even een update:
Donderdag ben ik gebeld door Raymond Post van de Zendingscommissie, dat ze een soort van dubbele boeking hebben gedaan en wij dus niet in de Petrakerk kunnen zingen, maar in de late dienst (10.30uur) in de Immanuelkerk. Ik was daar al niet blij mee en heb hem dat ook gezegd, maar het kon allemaal echt niet anders. Ook ZEP heeft dan een `probleem`, want die werden naar de 9.00uur dienst gezet.
Na overleg met Richard en Conny gisterenmiddag heb ik Raymond laten weten, dat als wij niet in de Petrakerk kunnen zingen, wij dan helemaal niet zingen. Ten eerste kunnen we voor de late dienst niet inzingen en ten tweede was Hans al helemaal blij dat wij kwamen, juist omdat wij nooit in de Petrakerk zelf zingen, qua optredens enzo!

Raymond snapte ons standpunt en gaat proberen Laudamus (Kerkkoor) naar de late dienst te zetten en wij terug naar de Petrakerk, dus wij ruilen dan met het Kerkkoor zeg maar...

Ik hoop dat ´ie me snel iets laat weten, dan horen jullie dat uiteraard zsm!!

Fijn weekend!
Groetjes Maaike

Reinder

Lekker geregeld allemaal weer, maar het is dus even afwachten. scratch

Als ik het nu goed begrijp zal het er ongeveer zo uit komen te zien:
Petrakerk, 9:00 uur: Voice of Joy
Immanuelkerk, 9:00: ZEP
Immanuelkerk, 10:30: dat andere koor

Verder lijkt het me inderdaad leuk wat Arianne zegt, om "Let us go in peace" en misschien ook "Kom en wees blij" met Pinksteren te zingen.
Tevens zijn het twee nieuwe liederen waarvoor de nieuwe leden geen extra aandacht nodig zullen hebben! Very Happy

sunny (ik vind deze ook wel bij Pinksteren passen)

Caroline

even voor de goede order:
petrakerk dienst begint om 09.30 uur

en wat ZEP betreft hoop ik dat wij gewoon om 10.30 uur kunnen zingen.
maar dat is nog even afwachten.

Caroline

ik bedoel natuurlijk "orde" haastige spoed......

Gast

Gast

Wat er wat mij betreft ook nog als argument bij komt is dat we niet weten wie wel hebben aangegeven er bij te zijn en door het late tijdstip afhaken vanwege andere afspraken later op de dag. Dus als het toch de late dienst zou worden moeten we ook opnieuw inventariseren wie er wel en niet is.

Wat mij betreft dus aanhouden wat het is of anders maar niet zingen met pinksteren.

Gast

Gast

Is er al meer bekend over het doorgaan van deze dienst? Als dit doorgaat moeten we hier wel volgend weekend het repertoire voor rond hebben zodat we hier mee aan de gang kunnen op de eerste repetitie na 9 mei.

Gast

Gast

Nee, sorry, heb nog geen bevestiging of afmelding van deze dienst gekregen!

Ik zal Raymond vrijdag of anders na het weekend even bellen, zeker gezien het repertoire!!
Ik laat het zsm weten, zodra ik meer weet!!

Fijne dag morgen!!

Mazzel Maaike

Caroline

het enige wat ik kan zeggen is dat ik mail heb gekregen dat ZEP zingt in de Immanuelkerk om 10.30 uur.

tijdens de 09.00 uur dienst is er geen koor.

dus, of VOJ zingt niet, of wij zingen in de Petrakerk, en Laudamus zingt niet.....
achtwachten dus nog even.

groetjes caroline

Gast

Gast

Hallo dan,
Lekker dat ik dat dan ook even te horen krijg zeg maar... Ligt niet aan jou hoor, Caroline Wink ...

Ik ga morgenochtend Raymond Post bellen, want ik wil dan nu ook zekerheid!
Ik laat meer weten zodra ik hem gesproken heb!

Groetjes Maaike

Caroline

hoi Maaike,
is er al iets meer bekend over 1e pinksterdag??
als wij namelijk niet zingen met VOJ , dan kunnen wij de apparatuur gebruiken voor het kinderkoor, maar dan moet ik het e.e.a. afzeggen wat ik ondertussen al heb geregeld. (Geluidsman in de Immanuelkerk, extra repetitie in de Immanuelkerk enz. enz.)
Aangezien de kinderen a.s. woensdag een brief meekrijgen met de nodige meededelingen wil ik het wel graag weten voor die tijd.

Ik wil anders namens VOJ Raymond ook wel een mail sturen??
laat met dat even weten, want ik wil ook niet in jouw "vaarwater gaan zitten"

groetjes caroline

Gast

Gast

Goedemorgen allen, ik heb vrijdag de voicemail van Raymond ingesproken en gevraagd of 'ie terug wil bellen, maar tot op heden niks gehoord!! Ik wil het liever zelf regelen, dus ik ga hem zo maar weer zelf bellen... Ik laat het jullie weten, zodra ik meer weet!

Gast

Gast

Hallo allemaal,
Ik heb vanochtend Raymond Post gesproken en daar is uitgekomen dat wij NIET zingen op 1e Pinksterdag in de Petrakerk!
Helaas, maar Laudamus (Kerkkoor) kan niet naar de 10.30uur-dienst ivm opbouwen van hun podium...

Richard weet er inmiddels van, we kunnen ons nu storten op 14 juni Wink!!

Groetjes Maaike

Caroline

dank je wel voor je berichtje. kan ik verder met het regelen van de dienst voor het kinderkoor. ( een aantal dingen afzeggen die al geregeld waren i.v.m. de apparatuur)

wij kunnen nu toch gewoon de apparatuur gebruiken van VOJ?? (niet dat er nog een ander optreden wordt aangenomen voor 1e pinksterdag??

Wel balen zeg!!
jammer dat we niet kunnen zingen, en ik vind het sneu voor Hans!!

Gast

Gast

Ik sluit me aan bij Caroline. Het is zeker sneu voor Hans. Ik weet dat hij er naar uit kijkt.
Jammer dat het zo is gelopen door de 2 groepen die de organisatie doen, maar het is niet anders. Als ik eerlijk ben vind ik het niet heel erg dat we niet zingen. We hebben de laatste tijd best al heel veel gezongen. Ben wel blij dat we vanaf het begin dat het gerommeld bekend werd een standpunt hebben ingenomen en daaraan vasthouden.
Als je het mij vraagt gaan we nu ook niet in op nieuwe uitnodigingen voor pinksteren als die nog mochten komen, eens?

We gaan, zoals Maaike het al zei, ons lekker richten op 14 juni (en woensdag a.s. op zaterdag) en vanaf volgende week lekker met nieuwe dingen aan de slag voor het concert van volgend jaar.

Tot woensdag.

Reinder

en ik vind het sneu voor Hans!!
Inderdaad ja!
Maar waarom kunnen wij niet in de Petrakerk zingen dan???
Want Laudamus zingt toch in de Immanuelkerk?
Misschien ligt dit aan mij maar ik snap het niet helemaal.

Gast

Gast

Nee, Laudamus zingt in de Petrakerk, die kunnen ook niet om 10.30uur, omdat zij dan geen tijd hebben om hun podium op te bouwen...

Wij zouden in de Petrakerk zingen, maar omdat 2 partijen de boekingen hebben gedaan, zijn er wat dubbele afspraken gemaakt, alleen niet met ons!
Toen bedachten ze dat Laudamus maar naar de Petrakerk moest en wij naar 10.30uur, maar dat wilden we niet omdat we dan niet kunnen inzingen e.d.!

De Zendingscommissie heeft toen geprobeerd om te ruilen met Laudamus, maar die kunnen niet ruilen...

Dus Laudamus zingt in de Petrakerk en wij zingen NIET!!!

En indd heel lullig voor Hans...
Wij schijnen trouwens nu wel bovenaan de lijst te staan als er weer eens in de Petrakerk gezongen mag worden Wink ...
Dus dan maar op naar 9 mei, 14 juni en het concert in 2010!!!

Groetjes Maaike

Reinder

De agenda op de site bij deze aangepast.

Caroline

ik ga er dan nu vanuit dat de apparatuur beschikbaar is voor 1e pinksterdag voor het kinderkoor?

dan kan ik de afspraken die ik gemaakt heb met mensen nu afzeggen....

Gast

Gast

Hoi Caroline,
Jij kan de apparatuur gebruiken, want ik ga er niet vanuit dat we nog een optreden aangeboden krijgen voor 1e Pinksterdag en zo ja, dan kan het niet, want dan hebben we geen apparatuur meer Smile ...

Groetjes Maaike

Caroline

thank you, ga de dingen snel weer terugdraaien....

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum