Hoi allemaal,
We hebben een aanvraag gekregen om in de Vlietstede te zingen in maart 2015. Dit wordt een fonds 1818 optreden. Aangezien we vanaf januari druk aan de slag gaan met het repertoire voor ons jubileumconcert is het noodzakelijk dat we alvast een repertoire keuze hebben gemaakt voor dit optreden in maart zodat Richard dit vanaf Januari tussen het instuderen van de nieuwe liederen door af en toe kan doorzingen. Ik heb in mijn voorstel meegenomen het repertoire wat we de laatste keer hebben gezongen in de Vlietstede en een keuze gemaakt uit de liederen die er bij ons koor "goed" inzitten zodat extra studeren voor dit optreden tot het minimum beperkt blijft.
- Ride on (een vrolijk, enthousiaste opening)
praatje
- Geniet van het goede
- Lay up
praatje (iets vertellen over ons aankomende jubileumconcert)
- Keep your lamps
- samenzangblokje: - Als een Hert + Kroon hem
praatje:
- Als een zee van liefde of Heer wijs mij uw weg
- Nu durf ik mezelf te zijn (met gebaren, leuk als afsluiting van het eerste blokje)
pauze
- Instrumentaal (piano fluit en event. sax?) Abba vader + Opw.124 Ik bouw op U
- niet één
- Geef ons de vrede O Here (taize)
praatje (aankondigen musical blokje)
- Thank you for the music
- Maria
praatje
- samenzangblokje: Heer en uw liefde schijnen of Opwekking 123 Groot is uw trouw + Samenwerken
afsluitend praatje
- You are my light
eventueel nog afsluiten met de Keltische zegen of op verzoek van de bewoners nog een lied uit het gezongen repertoire.
Het is een afwisselend programma waar ned./engels goed is verdeeld. door een stukje instrumentaal toe te voegen (wat heel herkenbare liederen zijn voor de bewoners) hebben we wat speling qua repertoire.
ik zou zeggen schieten jullie maar.
groetjes caroline
-
We hebben een aanvraag gekregen om in de Vlietstede te zingen in maart 2015. Dit wordt een fonds 1818 optreden. Aangezien we vanaf januari druk aan de slag gaan met het repertoire voor ons jubileumconcert is het noodzakelijk dat we alvast een repertoire keuze hebben gemaakt voor dit optreden in maart zodat Richard dit vanaf Januari tussen het instuderen van de nieuwe liederen door af en toe kan doorzingen. Ik heb in mijn voorstel meegenomen het repertoire wat we de laatste keer hebben gezongen in de Vlietstede en een keuze gemaakt uit de liederen die er bij ons koor "goed" inzitten zodat extra studeren voor dit optreden tot het minimum beperkt blijft.
- Ride on (een vrolijk, enthousiaste opening)
praatje
- Geniet van het goede
- Lay up
praatje (iets vertellen over ons aankomende jubileumconcert)
- Keep your lamps
- samenzangblokje: - Als een Hert + Kroon hem
praatje:
- Als een zee van liefde of Heer wijs mij uw weg
- Nu durf ik mezelf te zijn (met gebaren, leuk als afsluiting van het eerste blokje)
pauze
- Instrumentaal (piano fluit en event. sax?) Abba vader + Opw.124 Ik bouw op U
- niet één
- Geef ons de vrede O Here (taize)
praatje (aankondigen musical blokje)
- Thank you for the music
- Maria
praatje
- samenzangblokje: Heer en uw liefde schijnen of Opwekking 123 Groot is uw trouw + Samenwerken
afsluitend praatje
- You are my light
eventueel nog afsluiten met de Keltische zegen of op verzoek van de bewoners nog een lied uit het gezongen repertoire.
Het is een afwisselend programma waar ned./engels goed is verdeeld. door een stukje instrumentaal toe te voegen (wat heel herkenbare liederen zijn voor de bewoners) hebben we wat speling qua repertoire.
ik zou zeggen schieten jullie maar.
groetjes caroline
-