Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

voorstel optreden Vlietstede

3 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1voorstel optreden Vlietstede Empty voorstel optreden Vlietstede wo dec 18, 2013 12:22 am

ahaan

Caroline en ik hebben een voorstel gemaakt voor ons optreden in de Vlietstede waarin we geprobeerd hebben om de verhuizing met alles wat er bij komt te verwerken in de liederenkeuze.
we moeten erin het nieuwe jaar natuurlijk direct mee beginnen!

7 a 8 liederen per blok Centraal staat de grote verandering de verhuizing! De vragen, de onzekerheid enz. Maar ook de Krachtbron die we mogen aanboren!
1 Let's join in celebration
Welkom, voorstellen koor enz, betekenis naam van ons koor Voice of Joy evt voorlezen van tekst op kaartje. We proberen daarin te voorschijn te komen om iets van zijn Licht uit te dragen( Blijf niet verborgen)
2 Blijf niet verborgen
3 Lord of mercy
4 Thy word
inleiding: verwarrende periode, vragen die er zijn, hoe moet het allemaal, misschien is het goed om ons eerst uit te strekken naar God en hem te zoeken. Onze vragen en angsten maar ook onze hoop, klinken door in het lied op U mijn Heiland.
5 Lord I stretch
6 Seekers
7 Op uw mijn Heiland
tekst om pauze en koffie aan te kondigen
PAUZE
8 Spirit wings
9 Jezus U bent het licht in ons leven
tekst waarin het Licht van God zichtbaar mag zijn juist in moeilijke tijden. En een verhuizing hoef je niet alleen te doen samen mag je je schouders eronder zetten ( samen werken)
10 You are my light
11 Samen werken ( sopranen tussen bewoners staan)
12 Juicht want Jezus is Heer ( sopranen tussen bewoners)
Tekst als houvast, bemoediging zingen wij de bewoners toe:
13 overdenking
14 Let the paece of God reign
afsluitend praatje
15 I will give thanks

2voorstel optreden Vlietstede Empty Re: voorstel optreden Vlietstede wo dec 18, 2013 12:29 am

Admin

Admin

Ik vindt het een fantastisch repertoire!!

http://voiceofjoy.heavenforum.com

3voorstel optreden Vlietstede Empty Re: voorstel optreden Vlietstede wo dec 18, 2013 12:42 am

Caroline

Zo, Reinder jij bent snel ha ha!!

Heb voor vanavond een aantal exemplaren meegenomen zodat wij met de MC in de pauze dit even kunnen doornemen. Als jullie het er allemaal mee eens zijn dan geef ik een exemplaar aan Richard zodat hij dit kan bekijken en zich kan voorbereiden voor het nieuwe naar.

groetjes caroline
enne: bedankt Arianne!!

4voorstel optreden Vlietstede Empty Re: voorstel optreden Vlietstede vr dec 27, 2013 3:52 am

Gast

Gast

Een mooi programma zo.
Op basis van de laatste repetitie heb ik wel met Caroline overleg gehad om nr 14 "Let the paece of God reign" te vervangen voor "onze Heer heeft alle macht".
Sluit mooi aan bij het thema en is Nederlandstalig.

Groet,
Richard

5voorstel optreden Vlietstede Empty Re: voorstel optreden Vlietstede vr dec 27, 2013 7:05 am

Caroline

We hebben afgelopen woensdag overleg gehad met de MC en iedereen is met dit voorstel akkoord.
We kunnen hier dus mee aan de slag.
groetjes caroline

6voorstel optreden Vlietstede Empty Re: voorstel optreden Vlietstede vr dec 27, 2013 7:06 am

Caroline

Heb Dirk ook een exemplaar gegeven. Hij zal de teksten tussen de liederen maken en deze die avond ook voorlezen.

7voorstel optreden Vlietstede Empty Re: voorstel optreden Vlietstede ma dec 30, 2013 5:11 am

Gast

Gast

Hartstikke mooi programma zo! Zal een hele mooie avond worden, als afsluiting zo vlak voor de verhuizing vd bewoners, top! Gr Mirjam...

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum