Caroline en ik hebben een voorstel gemaakt voor ons optreden in de Vlietstede waarin we geprobeerd hebben om de verhuizing met alles wat er bij komt te verwerken in de liederenkeuze.
we moeten erin het nieuwe jaar natuurlijk direct mee beginnen!
7 a 8 liederen per blok Centraal staat de grote verandering de verhuizing! De vragen, de onzekerheid enz. Maar ook de Krachtbron die we mogen aanboren!
1 Let's join in celebration
Welkom, voorstellen koor enz, betekenis naam van ons koor Voice of Joy evt voorlezen van tekst op kaartje. We proberen daarin te voorschijn te komen om iets van zijn Licht uit te dragen( Blijf niet verborgen)
2 Blijf niet verborgen
3 Lord of mercy
4 Thy word
inleiding: verwarrende periode, vragen die er zijn, hoe moet het allemaal, misschien is het goed om ons eerst uit te strekken naar God en hem te zoeken. Onze vragen en angsten maar ook onze hoop, klinken door in het lied op U mijn Heiland.
5 Lord I stretch
6 Seekers
7 Op uw mijn Heiland
tekst om pauze en koffie aan te kondigen
PAUZE
8 Spirit wings
9 Jezus U bent het licht in ons leven
tekst waarin het Licht van God zichtbaar mag zijn juist in moeilijke tijden. En een verhuizing hoef je niet alleen te doen samen mag je je schouders eronder zetten ( samen werken)
10 You are my light
11 Samen werken ( sopranen tussen bewoners staan)
12 Juicht want Jezus is Heer ( sopranen tussen bewoners)
Tekst als houvast, bemoediging zingen wij de bewoners toe:
13 overdenking
14 Let the paece of God reign
afsluitend praatje
15 I will give thanks
we moeten erin het nieuwe jaar natuurlijk direct mee beginnen!
7 a 8 liederen per blok Centraal staat de grote verandering de verhuizing! De vragen, de onzekerheid enz. Maar ook de Krachtbron die we mogen aanboren!
1 Let's join in celebration
Welkom, voorstellen koor enz, betekenis naam van ons koor Voice of Joy evt voorlezen van tekst op kaartje. We proberen daarin te voorschijn te komen om iets van zijn Licht uit te dragen( Blijf niet verborgen)
2 Blijf niet verborgen
3 Lord of mercy
4 Thy word
inleiding: verwarrende periode, vragen die er zijn, hoe moet het allemaal, misschien is het goed om ons eerst uit te strekken naar God en hem te zoeken. Onze vragen en angsten maar ook onze hoop, klinken door in het lied op U mijn Heiland.
5 Lord I stretch
6 Seekers
7 Op uw mijn Heiland
tekst om pauze en koffie aan te kondigen
PAUZE
8 Spirit wings
9 Jezus U bent het licht in ons leven
tekst waarin het Licht van God zichtbaar mag zijn juist in moeilijke tijden. En een verhuizing hoef je niet alleen te doen samen mag je je schouders eronder zetten ( samen werken)
10 You are my light
11 Samen werken ( sopranen tussen bewoners staan)
12 Juicht want Jezus is Heer ( sopranen tussen bewoners)
Tekst als houvast, bemoediging zingen wij de bewoners toe:
13 overdenking
14 Let the paece of God reign
afsluitend praatje
15 I will give thanks