vond het al grappig. Maar ik vind hem ook nog steeds mooi!
Voice of Joy
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Ga naar pagina : 1, 2
ECC schreef:Er bestaat geen SSAA arrangement van het lied “Heer in uw hand”, mocht u zelf een arrangement willen maken, dan willen wij dat graag eerst ter goedkeuring aan de componist laten zien. Na zijn goedkeuring kunnen wij legale afdrukken voor u verzorgen.
ECC schreef:Als er alleen een sleutel veranderd hoeft te worden, met desnoods een aangepast nootje of vier, dan hoeven we daarvoor geen toestemming te vragen van de componist.
Zolang de leden van het koor uit de originele partituur zingen en niet van een gekopieerde partituur met daarop de aanpassingen voorgekauwd.
Het is daarbij geen probleem als de pianist wel de aanpassing van de sleutel op bladmuziek heeft staan voor het instuderen.
Johan schreef:Dag Reinder,
Volgens mij is de pianopartij van dit nummer goed te doen.
Ik weet niet of er op het forum nog iets over gezegd is. Op zich een mooi nummer, maar ik ben er niet echt weg van. Sorry, maar ik mis wederom de mannen. Overigens kun je in dit nummer volgens mij wel 'gemakkelijk' de mannen mee laten zingen, bv. met de alten (maar dan een octaaf lager). Persoonlijk denk ik dat het dan al veel beter klinkt. Niet ten nadele van de vrouwen, maar is mis echt de mannenstemmen.
M.vr.groet,
Johan
Ga naar pagina : 1, 2
Voice of Joy » Repertoire 2019 tm 2014 » rustig lied "Heer, in Uw hand"/"I'll surrender to your love"
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum