Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lauren Daigle... "You Say"

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Lauren Daigle... "You Say" Empty Lauren Daigle... "You Say" zo jul 07, 2019 3:13 am

ariev



Hallo allemaal,

ik kreeg een apje van Maaike ( mijn buuf op de woensdagavond) met de volgende artiest en nummer.
de stem en style van deze zangeres heeft veel weg van de zangers Adelle.

ik heb de bijbehorende arrangement erbij gevonden.

laten we deze meenemen in de eerst volgende MC vergadering.

veel luister plezier.

https://youtu.be/WVOYFDqrysY

https://visie.eo.nl/2018/11/het-verhaal-achter-you-say-van-lauren-daigle/

groeten,
Arie Vlieland


2Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" ma jan 06, 2020 8:52 am

hubertha



prachtig nummer, staat in de top 2000. Dit is een nummer wat me moeten gaan zingen.

3Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" ma jan 06, 2020 8:53 am

hubertha



Ook namens de andere MC-leden

4Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" di jan 07, 2020 3:49 am

Caroline



Ik kan sinds lange tijd weer in het forum!
Ik ga dit lied beoordelen.
Lied op zich is prachtig! heb deze al aardig grijs gedraaid....
zangeres heeft ook diverse andere pareltjes gemaakt.

wat You say betreft: ik kom erop terug.

5Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" do jan 23, 2020 9:26 am

ahaan



https://www.praisecharts.com/songs/details/71602/you-say-sheet-music/choir-sheet

Dit is een SATB versie helaas niet te beluisteren maar bladmuziek wel wat in te zien

We zijn op zoek naar een andere versie om dat in de eerst genoemde versie heel veel solowerk zit

6Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" vr jan 24, 2020 7:21 am

Caroline



Ik heb een gedeelte van deze partij kunnen beluisteren...
Het probleem is met deze versie dat de solo (welke gezongen kan worden door de alten) verschrikkelijk laag is. (einde haal ik bijna niet) Dan kan je ervoor kiezen om deze wellicht door de baritons te laten zingen. Best leuk, denk ik dan. Maar als je naar het refrein kijkt is de bas partij niet normaal zo laag. Ik heb persoonlijk nog nooit zo'n lage bas partij gezien.

Ben echt bang dat we dit niet moeten doen, hoe mooi het lied ook is.
Geen goede koorzetting

7Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" zo jan 26, 2020 7:20 am

Diana Ouwehand



jammer dat er geen goeie koorzetting is. Prachtig lied.

8Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" do aug 13, 2020 8:23 pm

ahaan



Nu even de vraag via het forum
Iedereen vind dit een mooi lied met een tekst die multi inzetbaar is.
Akkoord om Marc van Starkenburg hier een goede koorzetting van te laten schrijven?
Graag jullie reactie dan kunnen we dit in gang zetten

9Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" vr aug 14, 2020 8:49 am

ariev



Voor mij akkoord net zoals Kensington ben wederom benieuwd naar het arrangement.

Groeten Arie

10Lauren Daigle... "You Say" Empty Re: Lauren Daigle... "You Say" do aug 27, 2020 4:16 am

Diana Ouwehand



prima idee om dit aan Mark te vragen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum