Voice of Joy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Voice of Joy

Discussie forum voor het interkerkelijk koor Voice of Joy te Rijnsburg

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sweet dreams Eurythmics project

3 plaatsers

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Sweet dreams Eurythmics project Empty Sweet dreams Eurythmics project do aug 31, 2017 11:41 pm

ahaan

https://www.jwpepper.com/sheet-music/search.jsp?keywords=sweet+dreams

super vet lied voor project! Projectgroep is er blij mee

2Sweet dreams Eurythmics project Empty Re: Sweet dreams Eurythmics project vr okt 06, 2017 4:06 am

ahaan

Met Reinder gebeld. Sweet dreams is erg duur via Pepper. hij probeert het via de ECC. Gaat hier maandag voor bellen.
Caroline : als je kijkt naar de instrumenten partituren gaan we nu trumpet 1 en trumpet 2 en 1x guitar bestellen. Mee eens?

3Sweet dreams Eurythmics project Empty Re: Sweet dreams Eurythmics project za okt 07, 2017 4:57 am

Caroline

Klopt helemaal Arianne en Reinder.
Ben benieuwd....

4Sweet dreams Eurythmics project Empty Re: Sweet dreams Eurythmics project di okt 10, 2017 2:58 am

Reinder

heb gesproken met Tineke van de ECC, zal in de EU gaan zoeken naar partituren, heeft er al 8 gevonden maar gaat verder zoeken naar een leverancier die alle 55 in 1 keer kan leveren.
ECC doet geen zaken met JWPepper, ook vanwege de bezorgkosten ( $ 100,- ).

De instrumental parts kunnen we wel bij JWPepper vandaan halen, na betaling kan je die downloaden en printen.
Dit ga ik niet doen aangezien mijn printer droog staat.
Je hebt een creditcard nodig voor de aanschaf van de instrumental parts.

http://www.voiceofjoy.nl

5Sweet dreams Eurythmics project Empty Re: Sweet dreams Eurythmics project di okt 10, 2017 4:48 am

ahaan

Oké, laten we hopen dat de ECC ze snel vindt. levertijd?
Zij kunnen dus niet de instrumental parts leveren.
dan vraag ik of iemand die uit het bestuur kan bestellen.

dank je reinder

6Sweet dreams Eurythmics project Empty Re: Sweet dreams Eurythmics project wo nov 15, 2017 4:07 am

ahaan

Is de bestelling al binnen?
Instrumentale stukken zijn digitaal binnen gekomen.

7Sweet dreams Eurythmics project Empty Re: Sweet dreams Eurythmics project wo nov 15, 2017 4:45 am

Caroline

Is binnen.
Johan en ik hebben een exemplaar gekregen.
Diana heeft ze genummerd (24)en met haar afgesproken dat deze in januari worden uitgedeeld.
Instrumenten partijen heb ik uitgedraaid!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum